کلینیک دامپزشکی آپادانا

با خرید آنلاین و تحویل درب منزل تخفیف بگیرید.

موجودی : ناموجود

غذای خشک گربه رنال اسپشیال رویال کنین Royal Canin Renal Special

برندها:
شناسه محصول : 9f7c6c93b008

ویژگی های محصول:
. وزن 2 کیلوگرم
.قابل استفاده برای گربه های بالغ همه نژادها
.تولید شده برای درمان بیماری های مزمن کلیه
.حاوی میزان فسفر بسیار پایین
.کاهش فشار وارد شده بر کلیه ها
.با پروتئین با کیفیت به میزان متوسط

توضیحات

غذای خشک گربه رویال کنین مدل Renal Special غذای خشک کامل برای گربه هایی با نارسایی مزمن کلیه. دانه های غذایی غذای خشک گربه رویال کنین مدل Renal Special از عملکرد کلیه پشتیبانی می کند و با خاصیت آلکالین فسفاتاز باعث کاهش تشکیل سنگ اگزالات می شود.

غذای خشک گربه رویال کنین مدل Renal Special غذایی کامل برای گربه هایی با بیماری مزمن کلیه است. گربه هایی که بزرگتر می شوند، اغلب از بیماری کلیوی رنج می برند. دلایل زیادی برای این وجود دارد و همیشه در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مراحل اولیه تشخیص بیماری آسان نیست. اگر در حیوان خانگی شما نارسایی کلیه تشخیص داده شود، فکر خوبی است که آن را به صورت دائمی با غذای خشک گربه رویال کنین مدل Renal Special تغذیه کنید. این کار می تواند باعث کاهش آسیب پیشرونده ی کلیه شود. غذای خشک گربه رویال کنین مدل Renal Special مناسب برای تغذیه طولانی مدت است. این غذا بسیار خوشمزه و قابل قبول است به خصوص برای گربه هایی که اختلالات کلیوی مهم دارند زیرا این گربه ها اغلب اشتهای خود را از دست می دهند و غذا دادن به آن ها دشوار است. دانه های غذایی خوشمزه و حاوی EPA و DHA و همچنین یک مجموعه آنتی اکسیدان است. این غذا دارای میزان کمی فسفر است. پروتئین با کیفیت موجود در این غذا مناسب برای کاهش حجم کاری کلیه مناسب است. این غذا با ترکیبات آلکالینی همراه شده است که از اسیدوز متابولیک جلوگیری می کند.

موارد مصرف غذای خشک گربه رویال کنین مدل Renal Special:

بیماری مزمن کلیه (CKD)
پیشگیری از سنگهای اورات و سیستین
پیشگیری از سنگ اگزالات کلسیم و نارسایی کلیه همزمان

موارد منع مصرف غذای خشک گربه رویال کنین مدل Renal Special:
بارداری، شیردهی، بچه گربه ها

مزایای کلیدی:

مدیریت بیماری مزمن کلیه:برای حمایت از عملکرد کلیه در موارد بیماری های مزمن کلیوی به کار می رود. این غذا دارای EPA و DHA، یک ترکیب آنتی اکسیدان و فسفر کم است.

کاهش حجم کار کلیه: افزایش میزان فعالیت کلیه می تواند به اورمی منجر شود. این غذا دارای پروتئین های با کیفیت است که به کاهش فعالیت کلیه کمک می کند.
تعادل متابولیک: بیماری مزمن کلیوی (CKD) می تواند به اسیدوز متابولیک منجر شود، این غذای خشک حاوی عوامل alkalinising است که به جلوگیری از این حالت کمک می کند.
به خوبی پذیرفته شده: غذایی بسیار خوشمزه است که گربه شما آن را بخورد.

طول درمان:

اگر گربه شما از نارسایی مزمن کلیوی رنج می برد، توصیه می شود که این رژیم به گربه ی خود برای بقیه عمرش بدهید. حتما مطمئن شوید گربه شما به طور منظم چک می شود اقدامات اولیه در زمینه ی رژیم غذایی توصیه می شود.

رژیم غذای درمانی با دقت فرموله شده و توصیه می شود که با مشورت دامپزشک مورد استفاده قرار گیرد.

ترکیبات محصول:
-آرد ذرت ، برنج ، پروتئین خوک، چربی های حیوانی ، گلوتن ذرت ، الیاف گیاهی ، پروتئین های حیوانی هیدرولیز شده ، مواد معدنی ، گلوتن گندم ، تفاله کاسنی ، روغن ماهی ، روغن سویا ، مونو و دیگلیسیریدهای اسیدهای پالمتیک و استئاریک استری شده با اسید سیتریک ، پوسته و دانه های پسیلیوم ، فروکتو الیگوساکاریدها ، عصاره گل همیشه بهار (منبع لوتئین).

توضیحات تکمیلی

وزن 2000 گرم
طعم

برند

کشور

حیوان