کلینیک دامپزشکی آپادانا

با خرید آنلاین و تحویل درب منزل تخفیف بگیرید.

موجودی : ناموجود

غذای خشک توله سگ وزن 12.7 کیلوگرم Pacific Stream Puppy برند Taste Of The Wild

برندها:
شناسه محصول : 61d11b9a2c5f

ویژگی‌های محصول:
با بالاترین استانداردهای جهانی
مناسب برای توله سگ های نژاد بزرگ و کوچک
طعم: ماهی سالمون
وزن: 12/7Kg
ساخت کشور آمریکا
برند: تست اف وایلد (Taste of the Wild

توضیحات

ترکیبات غذای خشک توله سگ تست اف وایلد (taste of the wild)

ماهی سالمون با منبع پایدار: ماهی قزل آلا، پروتئین با کیفیت بالا و اسیدهای چرب امگا را برای حمایت از پوست و پوشش سالم فراهم می کند. برای کمک به ترویج ماهیگیری پایدار، از ترکیبی از ماهی آزاد صید شده و پرورشی استفاده شده.
پروبیوتیک های خاص:پروبیوتیک های خاص، سیستم گوارشی و ایمنی سالم برای سلامت کلی حیوان خانگی شما حیاتی است. پروبیوتیک های انحصاری K9 Strain ما به طور خاص برای سگ ها توسعه یافته و پس از فرآیند پخت و پز برای اطمینان از زنده بودن اضافه می شوند. هر پوند از Taste of the Wild هشتاد میلیون پروبیوتیک زنده و فعال را فراهم می کند که به حمایت از سیستم گوارشی و ایمنی سالم کمک می کند.
حاوی چربی ضروری DHA: این اسید چرب امگا ۳ که توسط روغن ماهی قزل آلا تامین می شود، به رشد مغز و بینایی در توله سگ ها کمک می کند.
فاقد تخم مرغ: دستور العمل این غذا به گونه ایست که بدون تخم مرغ یا محصولات تخم مرغ درست شده که برای سگ هایی که به تخم مرغ حساسیت دارند مناسب باشد.
حاوی آنتی اکسیدان ها: سبزیجات، حبوبات و میوه ها، از جمله سیب زمینی شیرین، نخود فرنگی، گوجه فرنگی، زغال اخته و تمشک، مواد مغذی را فراهم می کنند که به سلامت کلی سگ شما کمک می کند، در حالی که سطوح تضمینی روی، سلنیوم و ویتامین E از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند.
اندازه کیبل کوچک: دانه های غذای خشک کوچک برای دهان‌‌های کوچک توله ها مناسب است.
بافت ترد: بافت ترد به تمیز نگه داشتن دندان‌ها کمک می‌کند و از جرم و پلاک دندان جلوگیری میکند.

توضیحات تکمیلی

وزن 127 گرم
برند

طعم

کشور

مناسب

حیوان