کلینیک دامپزشکی آپادانا

با خرید آنلاین و تحویل درب منزل تخفیف بگیرید.

موجودی : ناموجود

شامپو طبیعی سگ و گربه بیولاین – Bioline Natural Shampoo

برندها:
شناسه محصول : b1f3b13cb25b

ویژگی های محصول:
قابل استفاده برای تمامی سگ و گربه ها
مناسب برای شست و شوی مرتب و مداوم
از بین برنده کامل بوهای نامطبوع
غیر حساسیت زا

توضیحات

برای حیواناتی که به صورت مرتب مورد شست و شو قرار می دهید، مناسب است. این محصول تمامی بوهای بد را از بین می برد.

شست و شو سگ و گربه باید با شامپوهای مخصوص این حیوانات انجام شود، در غیر این صورت، ممکن است سبب بروز آلرژی شود. کمپانی بیولاین یک شامپوی ویژه که هم برای سگ ها و هم برای گربه ها قابل استفاده است را تولید کرده که کیفیت بسیار بالایی دارد. در ادامه ی متن این شامپو را بررسی می کنیم. سایر محصولات بهداشتی سگ و گربه را می توانید از پت زیپ خریداری کنید.

ویژگی های شامپو طبیعی سگ و گربه بیولاین :

این شامپو برای سگ و گربه هایی که به طور مداوم شست و شو می شوند، ایده آل است. عناصر تمیز کننده در آن باعث می شود که کثیفی و بوی نامطبوع کاملا از بین برود. این محصول حساسیت زا نیست و برای تمامی نژاد های سگ و گربه قابل استفاده می باشد.

محتوای شامپو :

این محصول حاوی سولفات سدیم لوریت، کوکامید، متیل کلروایزو تیازولینون، گلیسیرین و اکتیل متوکسی سینامات می باشد.

نحوه شست و شو :

ابتدا موهای حیوان را به طور کامل با آب گرم خیس کنید. اگر ذرات گل و خاک به پوشش مویی سگ یا گربه شما چسبیده است، آن را جدا کنید سپس مقداری شامپو روی بدن حیوان ریخته و به آرامی ماساژ دهید. برای کمک به شست و شو، می توانید با استفاده از یک برس به آرامی ماساژ دهید. پس از اتمام این کار، با آب فراوان بشویید به طوری که شامپو کاملا از بدن حیوان پاک شود.

سپس با استفاده از یک حوله مقداری از آب بدن سگ یا گربه ی خود را بگیرید و پس از آن با استفاده از مسواک یا برس مخصوص، به طور مداوم موهای حیوان خود را برس کشیده و با باد ملایم سشوار کاملا خشک کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن 250 گرم
کشور

حیوان

سن

وزن

کاربرد