کلینیک دامپزشکی آپادانا

با خرید آنلاین و تحویل درب منزل تخفیف بگیرید.

موجودی : ناموجود

شامپو سگ حاوی نرم کننده تریکسی – Trixie Two in One Shampoo

برندها:
شناسه محصول : c6ffc0c5bdb3

ویژگی های محصول:
ویژه سگ هایی با پوشش مویی کوتاه ، بلند و ضخیم
حاوی مواد نرم کننده با کیفیت
تمییز کننده و نرم کننده
مناسب جهت بازسازی و تقویت پوشش مویی
رطوبت رسانی بسیار مناسب

دسته بندی:

توضیحات

شامپو سگ تریکسی محصولی با کیفیت ، حاوی مواد نرم کننده می باشد که ضد حساسیت بوده و موجب ابریشمی شدن پوشش مویی حیوان می شود.شستشو و حمام حیوانات خانگی نظیر سگ و گربه ها امری بسیار لازم و ضروری به شمار می رود. چرا که این حیوانات مستعد بسیاری از آلودگی ها و بیماری ها می باشند. این حیوانات با گردش در فضای منزل می توانند که این آلودگی ها را به محیط زندگی ما وارد کنند. به همین جهت ضروری می باشد که آنها را به طور منظم شستشو داد.

برند های مختلف امروزه انواع مختلفی از مواد شویده و شامپو را متناسب با این حیوانات تهیه کرده اند. برند تریکسی یکی از این تولید کننده ها می باشد. محصولات این برند متناسب با نژادهای مختلف و ویژگی های خاص آنها می باشد که در ادامه با معرفی یکی از شامپوهای ویژه سگ این برند با شما همراه خواهیم بود.

ویژگی های شامپو سگ حاوی نرم کننده تریکسی :

این شامپوی ویژه سگ حاوی مواد نرم کننده بسیار با کیفیتی می باشد که علاوه بر تمییزی و نرمی پوشش مویی حیوان هیچ گونه آسیبی را به موهای آنها وارد نکرده و فاقد هر گونه مواد حساسیت زا می باشد. دارای دو خاصیت ویژه می باشد : هم شامپوی تمییز کننده بوده و هم نرم کننده می باشد. برای سگ هایی با پوشش مویی بلند یا کوتاه و همچنین در رنگ های مختلف سفید و روشن ، قرمز ، تیره و مشکی مناسب می باشد.

حاوی مواد فعال طبیعی و با کیفیتی همچون : دکسپانتنول و روغن جوجوبا می باشد که موهای حیوان را بسیار نرم کرده و شانه کردن آنها را بسیار راحت می کند. هر قوطی این محصول حاوی 250 میلی لیتر شامپو می باشد. رطوبت رسان بسیار خوبی بوده و سبب درخشندگی و شادابی پوشش مویی سگ ها می شود. برای سگ هایی با موهای ضخیم نیز کاربرد دارد.

توضیحات تکمیلی

وزن 250 گرم
کشور

حیوان

سن

وزن

کاربرد

مناسب