کلینیک دامپزشکی آپادانا

با خرید آنلاین و تحویل درب منزل تخفیف بگیرید.

موجودی : ناموجود

ظرف خاک گربه هپی پت مدل مشا مسقف همراه با بیلچه

برندها:
شناسه محصول : d2021a2c2d83

ویژگی های محصول:
ساخته‌ شده از پلاستیک مرغوب
جلوگیری از پاشیدن خاک به اطراف
همراه با بیلچه
دارای سقف
دارای تهویه در قسمت سقف و جلوگیری از بوگرفتن ظرف

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

توضیحات

با توجه به اینکه گربه‌ها علاقه دارند تا در داخل خاک دستشویی کنند، انواع خاک دستشویی گربه و ظروف خاک گربه در انواع و ابعاد گوناگون تولید شده‌اند. ظرف خاک گربه در دو مدل ساده و دارای سقف عرضه می‌شوند که هریک ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای مثال، استفاده از ظروف غیرمسقف برای گربه‌ها راحت‌تر است اما ممکن است گاهی بوی ادرار یا مدفوع گربه علی‌رغم رعایت نکات بهداشتی در فضای خانه بپیچد. این مشکل در استفاده از ظروف مسقف به حداقل می‌رسد. بهرحال والدین باید با توجه به روحیه گربه خود، ظرف ساده یا مسقف مناسبی را برایش در نظر بگیرند. اگر گربه شما معمولاً در بیرون از خانه به دستشویی می‌رود، ظرف خاک ساده و اگر به هر دلیل فقط در خانه این کار را انجام می‌دهد، ظرف خاک مسقف گزینه مناسب‌تری برای آن خواهد بود.
البته برخی از والدین برای گربه خود هم ظرف خاک ساده و هم ظرف مسقف تهیه می‌کنند تا بسته به شرایط آب‌وهوایی در داخل یا خارج از منزل از هردوی این ظروف استفاده کنند. «ظرف خاک مسقف گربه مشا» یکی از مدل‌های دارای سقف خاک گربه است که در استفاده از آن می‌توان روی ویژگی‌های زیر حساب کرد:
ابعاد 43 * 58 * 42
جنس پلاستیک محکم
تهویه مناسب از طریق دریچه‌های روی سقف
جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع در محیط
اندازه متناسب برای گربه‌های کوچک و متوسط
دارای تنوع رنگی
اگرچه کیفیت نوع خاک دستشویی گربه در بهداشت نگهداری از گربه‌ها تاثیر زیادی دارد، اما داشتن یک ظرف خاک مناسب هم می‌تواند بهداشت نگهداری از گربه‌ها را به حداکثر برساند. بنابراین داشتن یک ظرف خاک مسقف برای گربه‌ها در داخل خانه ضروری است.

توضیحات تکمیلی

وزن 4000 گرم
کشور

حیوان

برند

ابعاد

%d8%b1%d9%86%da%af

زرد, بنفش, صورتی, آبی, سبز, گلبهی, نارنجی, صورتی تیره