کلینیک دامپزشکی آپادانا

با خرید آنلاین و تحویل درب منزل تخفیف بگیرید.

موجودی : موجود

ست مسواک و خمیر دندان مخصوص سگ بایولاین Bioline با طعم پرتقال حجم 100 گرم

برندها:
شناسه محصول : e8839bbd53c4

ویژگی های محصول:
.عملکرد از بین برنده بوی بد دهان و جلوگیری از تشکیل پلاک های دندانی
.بسته بندی تیوپی
.طعم پرتقال ، یک مسواک دو طرفه ، یک مسواک انگشتی ، یک برس ماساژ لثه
.تهیه شده از مواد خوراکی ، قابل هضم و کاملا بی ضرر ، با طعم پرتقال

توضیحات

ست مسواک و خمیر دندان مخصوص سگ بایولاین Bioline با طعم پرتقال حجم 100 گرم:

-بیماری دندان در انسانها و حیوانات می تواند منجر به ایجاد انواع مشکلات و بیماری ها در آنها شود . اگر دندان های سگ و یا گربه شما دچار مشکل شود علاوه بر مشکل در جویدن و هضم غذا می تواند به کلیه ها ، کبد و قلب حیوان شما آسیب جدی وارد کند .بنابراین بهترین راه برای پیشگیری از این بیماری ها و مشکلات این است که دندان های حیوان خانگی خود را مسواک بزنید . به همین منظور پت شاپ پارک برای حفظ سلامتی دندان های حیوان خانگی شما ست مسواک و خمیر دندان مخصوص سگ بایولاین Bioline با طعم نعناع حجم 100 گرم را در لیست لوازم بهداشتی سگ خود قرار داده تا شما بتوانید با خرید این محصول از بروز بیماری هاپیشگیری کنید .

ست مسواک و خمیر دندان بایولاین شامل :
-خمیر دندان 100 گرمی با طعم نعناع
-یک مسواک دو طرفه
-یک مسواک انگشتی
-یک برس ماساژ لثه

ویژگی های ست مسواک و خمیر دندان بایولاین :
-برداشت پلاک های دندانی
-پیشگیری از تشکیل پلاک های دندانی
-جلوگیری از التهاب لثه
-جلوگیری از پوسیدگی دندان
-عدم ایجاد مشکل در صورت بلعیده شدن
-از بین بردن بوی بد دهان و ایجاد تنفسی خوشبو

-اگر سگ شما اجازه نمی دهد دندان هایش را مسواک بزنید نا امید نشوید ،چون مسواک زدن از زاویه دید سگ ها یک عمل غیر طبیعی است .بهترین راه این است که مسواک زدن را به تدریج به سگ معرفی کنیم . عادت دادن سگ به مسواک ، تفوتی با آموزش های دیگر ندارد یعنی به صبر و حوصله نیاز دارد و باید اطمینان حاصل کنیم که فرایند آموزس خیلی مفرح انجام می گیرد .

-هدف از مسواک زدن سگ این است که لایه خارجی دندان ها ، به خصوص در محل تلاقی لثه و دندان را تمیز کنیم .این ناحیه جایی است که اگر غذا به حال خودش رها شود به پلاک ( جرم ) تبدیل می شود و پلاک منع باکتری هاست .به یاد داشته باشید که کل عملیات مسواک زدن نهایتا باید 2 دقیقه ادامه داشته باشد . برای کسب نتیجه بهتر یک بار در روز و یا 3 بار در هفته این کار را انجام دهید . طعم نعناع این خمیر دندان سگ دلبند شما را به مسواک زدن ترغیب خواهد کرد .

نحوه استفاده :
-مقداری از خمیر دندان را روی مسواک بزنید و اجازه دهید سگ آن را بو کند و بچشد .در مرحله بعد اجازه دهید مسواک با دندان هایش تماس داشته باشد .بعد از اینکه سگ به این کار عادت کرد چند ثانیه دندان ها را مسواک بزنید ، توجه داشته باشید یک تا دو ماه طول می کشد تا سگ به مسواک زدن عادت کند .خمیر دندان مخصوص سگ بایولاین دارای طعم جذاب و فوق العاده ای می باشد که حتی اگر توسط حیوان بلعیده شود کاملا بی خطر خواهد بود .این خمیر دندان از بین برنده بوی بد دهان است و از تشکیل پلاک های دندانی جلوگیری می کند .

توضیحات تکمیلی

وزن 100 گرم
کاربرد

ساخت

مناسب

برند